Plata
Daca plata se face prin ramburs, se achita contravaloarea comenzii si taxele de transport la primirea coletului.
Politica companiei de curierat nu accepta deschiderea coletelor decat dupa efectuarea platii.
Daca plata se face prin ordin de plata se transmite confirmarea platii pe adresa: office.vektorbrand@gmail.com
Retur
Serviciul ‘’30 de zile drept de retur’’ este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la Aqua Zone.
Serviciul ‘’30 de zile drept de retur’’ nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta.
Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos. Cererea de retur, trebuie trimisa cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Cererile formulate dupa 30 de zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
Cum se face returul:
Prin serviciul de curierat agreat. Trimiteti prin e-mail la adresa; office.vektorbrand@gmail.com o cerere de retur si produsul va fi preluat de catre un reprezentant al firmei de curierat in vederea returnarii catre vanzator.
Dupa inregistrarea cererii de retur vei fi notificat prin e-mail asupra cererii, urmand ca produsul sa fie ridicat de catre un curier in aproximativ 2 zile lucratoare, de la adresa specificata de tine.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata.
Returnarea banilor:
In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, Vektor Brand SRL , societatea comerciala care detine si administreaza Aqua Zone, se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 3 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator.
Conditii generale pentru retur:
In cazul in care din diverse motive (produsul nu corespunde specificatiilor sau are un defect de fabricatie), doresti sa returnezi produsul pentru a fi schimbat sau pentru a recupera cotravaloarea lui, acest lucru este posibil daca respecti urmatoarele conditii :
- apelezi telefonic numarul : 0773774790 , in termen de 3 zile de la primirea coletului pentru a anunta returnarea lui.
- produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care ti-au fost livrate, sa nu fie deteriorate, in caz contrar coletul va fi refuzat.
- clientul suporta taxele de transport pentru produsele returnate prin Curier Rapid.
Nu acceptam colete cu RAMBURS !
In cazul in care trebuie sa primesti alt produs in schimbul celui returnat, vei fii contactat pentru confirmare si produsul nou va fi expediat in aceeasi zi.
Daca doresti sa primesti contravaloarea comenzii, in maxim 10 zile de la primirea produsului, banii iti vor fi inapoiati prin transfer bancar. Pentru acest lucru avem nevoie ca sa ne transmiti pe adresa de mail: office.vektorbrand@gmail.com datele contului tau bancar.
Inlocuirea produselor se face numai in limita stocului disponibil.
- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsul returnat trebuie să fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.
-In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- Acest serviciu nu este aplicabil resellerilor care achizitioneaza produse din oferta Aqua Zone.
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta. De asemenea, daca produsul a fost expediat fara a se obtine in prealabil aprobarea de retur, sau prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, transportul inapoi va fi suportat de catre client.