Daca unul sau mai multe dintre echipamente/accesorii de pe site se potrivesc cu specificatiile pe care le cautati, exista doua modalitati pentru a-l comanda 1. Prin intermediul cosului de cumparaturi din site:
In momentul in care ai gasit echipamentul care te intereseaza, da click pe poza pentru a intra in pagina de detalii a produsului respectiv.
Apasati butonul : ADAUGA IN COS.
Cosul de cumparaturi : Dupa ce ai adaugat un produs, va aparea cosul tau de cumparaturi care contine produsele care le-ai adaugat si detaliile comenzii. In cosul de cumparaturi ai posibilitatea de a revizui lista cumparaturilor si de a sterge/adauga produse.
Daca doresti sa continui cumparaturile apasa butonul : CONTINUA CUMPARATURILE.
Pentru finalizarea comanzii apasa butonul: FINALIZEAZA COMANDA.
Pentru a putea trimite comanda este necesar sa completezi datele tale personale in formular, in cazul in care adresa la care doresti sa iti fie livrata comanda este diferita de adresa din buletin te rogum sa introduci si o adresa de livrare.
Dupa ce ai adaugat toate datele personale valide, ai specificat modul de livrare si ai revizuit detaliile comenzii, poti efectua comanda apasand butonul: TRIMITE COMANDA.
In cazul in care doresti sa renuntati la comanda apasa butonul : ANULEAZA
Dupa efectuarea comenzii vei fi contactat telefonic in cel mai scurt timp posibil pentru confirmare. Un email de confirmare v-a fost trimis automat pe adresa de email de pe care s-a facut comanda.
2. Telefonic:
Apeland numarul de telefon: 0773774790
De Luni pana Vineri intre orele: 9-15 .
3. Contacteaza-ne pe adresa de e-mail
Daca doresti sa cumperi produse si acestea nu sunt in stoc in acel moment scrie-ne pe: office.vektorbrand@gmail.com si iti raspundem oferindu-ti toate informatile de care ai nevoie.
Confirmarea telefonica a comenzii
Inainte de a fi expediat coletul vei fi contactat telefonic pentru a confirma comanda si modul de livrare ales.
Confirmarea telefonica a comenzii se face in aceeasi zi daca comanda a fost facuta pana la ora 15:00 si in ziua urmatoare daca a fost facuta dupa ora 15:00.
Sambata si Duminica nu se confirma telefonic si nu se livreaza comenzi.
Daca doresti sa schimbi sau sa anulezi comanda o poti face in momentul in care esti contactat telefonic pentru confirmarea ei.