Conditii generale pentru retur
Serviciul Retur in 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților!
In cazul in care din diverse motive (produsul nu corespunde specificatiilor sau are un defect de fabricatie), doresti sa returnezi produsul pentru a fi schimbat sau pentru a recupera cotravaloarea lui, acest lucru este posibil daca respecti urmatoarele conditii :
- apelezi telefonic numarul : 0773774790, in termen de 3 zile de la primirea coletului pentru a anunta returnarea lui.
- produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care ti-au fost livrate, sa nu fie deteriorate, in caz contrar coletul va fi refuzat.
- clientul suporta taxele de transport
Produsele vor fi returnate prin Curier Rapid.
'' Retur in 30 de zile ''este un serviciu valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe site-ul Aqua Zone .
Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai sus. De asemenea solicitarea de retur, trebuie transmisa cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Solicitarile transmise dupa 30 de zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
Cum se face returul
Trimiteti pe adresa de e-mail o cerere de retur si produsul va fi preluat de catre un agent de la curierat in vederea returnarii catre vanzator.
Dupa aprobarea cererii de retur vei fi notificat prin e-mail asupra cererii, urmand ca produsul sa fie ridicat de catre un curier in aproximativ 2 zile lucratoare, de la adresa specificata de tine.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata.
Returnarea banilor
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
Pentru comenzile platite numerar ramburs in cazul in care sunt respectate conditiile de retur, Vektor Brand SRL se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 5 zile de la receptionarea si verificarea produsului returnat de catre vanzator. Clientul va comunica datele contului in care doreste sa primeasca contravaloarea produsului returnat.
Nu acceptam colete cu ramburs !
In cazul in care doresti sa primesti un alt produs in schimbul celui returnat, vei fii contactat pentru confirmare si produsul nou va fi expediat in aceeasi zi.
Daca doresti sa primesti contravaloarea comenzii, in maxim 3 zile de la primirea produsului, banii iti vor fi inapoiati prin transfer bancar. Pentru acest lucru avem nevoie de contul tau bancar.
Inlocuirea produselor se face numai in limita stocului disponibil.
- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsul returnat trebuie să fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.
-In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- Acest serviciu nu este aplicabil resellerilor care achizitioneaza produse din oferta Aqua Zone.
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta. De asemenea, daca produsul a fost expediat fara a se obtine in prealabil un numar de retur, sau prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, transportul inapoi va fi suportat de catre client.