Recomandari echipamente inot Click aici

Termeni si conditii


Plata

 

Plata se face in sistem ramburs, se achita contravaloarea comenzii si taxele de transport la primirea coletului. 
Politica companiei de curierat nu accepta deschiderea coletelor decat dupa efectuarea platii.

 

 Retur

 

Serviciul ‘’30 de zile drept de retur’’ este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la www.aqua-zone.ro (SC SPAWELL BRAND SRL)
Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos. De asemenea formularul de retur, trebuie completat cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 30 de zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

 

 Cum se face returul:

 

Prin serviciul de curierat agreat. Trimiteti prin e-mail o cerere de retur si produsul va fi preluat de catre un agent Dragon Star in vederea returnarii catre vanzator.
Dupa aprobarea
 cererii de retur vei fi notificat prin e-mail asupra cererii, urmand ca produsul sa fie ridicat de catre un curier in aproximativ 2 zile lucratoare, de la adresa specificata de tine. 

In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata.

 

 Returnarea banilor:

 


In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, SC SPAWELL BRAND SRL se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 30 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator.

 Serviciul ‘’30 de zile drept de retur’’ nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile, in cazul comertului la distanta.

 

 Conditii generale pentru retur:

 

 In cazul in care din diverse motive (produsul nu corespunde specificatiilor sau are un defect de fabricatie), doresti sa returnezi produsul pentru a fi schimbat sau pentru a recupera cotravaloarea lui, acest lucru este posibil daca respecti urmatoarele conditii :

- apelezi telefonic numarul : 0262-211.190, in termen de 3 zile de la primirea coletului pentru a anunta returnarea lui. 

- produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care ti-au fost livrate, sa nu fie deteriorate,  in caz contrar coletul va fi refuzat.
 
- clientul suporta taxele de transport


Produsele pot fi returnate prin Curier Rapid.
 

 


Nu acceptam colete cu RAMBURS !
 

 

In cazul in care trebuie sa primesti alt produs in schimbul celui returnat, vei fii contactat pentru confirmare si produsul nou va fi expediat in aceeasi zi. 
Daca doresti sa primesti contravaloarea comenzii, in maxim 10 zile de la primirea produsului, banii iti vor fi inapoiati prin transfer bancar. Pentru acest lucru avem nevoie de contul tau bancar.
 
Inlocuirea produselor se face numai in limita stocului disponibil.

- In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produsul returnat trebuie să fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.

-In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
- Acest serviciu nu este aplicabil resellerilor care achizitioneaza produse din oferta AQUAZONE
- In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

 

Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta. De asemenea, daca produsul a fost expediat fara a se obtine in prealabil un numar de retur, sau prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, transportul inapoi va fi suportat de catre client.